kartki gratulacyjne z okazji narodzin dziecka

Dzisiaj dwie kartki w schemacie, który u mnie ostatnio na topie. Nie mogę się także uwolnić od ramkowego szaleństwa. Jeśli i wam spodobały się ramki to znajdziecie je TU. Bardzo proszę nie podejrzewać mnie o umiejętność szydełkowania. Na szczęście znam osobiście Bewix i to ona jest moim ratunkiem :-)

Wiecie co, moja ksywka w sklepie scrap.com.pl „lewa rączka” to nie wzięło się znikąd. Postanowiłam od dzisiaj opisywać, ku uciesze odwiedzających, moje małe wpadki i różne historie, które wierzcie mi, przytrafiają się przy każdej pracy  :-/

Już dawno chciałam zrobić kokardę z wstążek vintage, bo są świetne do gniecenia i tak fajnie się układają. Tylko jakoś wszystkim a nie mi. Szczególnie, że przechowywane są na szpulce i prosto ze sklepu są pięknie zwinięte. Gładziutkie, że ho ho. Wybrałam się kilkakrotnie do siostry i spakowałam sobie kilka rzeczy, których chciałam użyć tworząc u Niej. Pakowałam się szybko i wstążki przewiozłam w worku, kilkakrotnie – nie wyciągając i zawsze upychając w jakąś szparę wolnego miejsca w torbie. No i same się po kilku miesiącach pogniotły tak jak chciałam :-) Po opowiedzeniu historii siostrze dowiedziałam się, że wystarczy lekko popsikać glimmer mistem i wtedy gnieść. Jak nie będę miała czasu na podróże z workiem to na pewno z rady skorzystam :P

W związku z faktem powrotu do pracy mam trochę mniej czasu na robienie kartek, więc te które robię to tylko z ulubionych materiałów – ty razem z ćwieków pereł i kryształków , nitów, kryształków no i koniecznie napisy z naklejek układane a nie drukowane :D

5 thoughts on “kartki gratulacyjne z okazji narodzin dziecka

  1. kartki śliczne, zwłaszcza zielona, bo ja kocham ten kolor:)
    pięknie wygląda ta wstążka, i jeśli sztuczka z gnieceniem daje ksywkę „lewa rączka”, to lewych rączek jest więcej, wśród nich również ja:)))

Dodaj komentarz

