Urodzinowe kartki z aniołkami

Pierwsze moje kartki powstały z pieczątką aniołka od Arine zakupioną na warszawskim zlocie scrapbookingowym w 2009.  Postanowiłam, że wszystkie moje kartki będę wykonywać tylko i wyłącznie z aniołkami, których plącze się wokół mnie od jakiegoś czasu dość wiele. Czas przyniósł jednak wiele nowych pomysłów…

Kwiatek pochodzi „z odzysku” od latarni morskiej i został wykonany ze starej książki telefonicznej. Pieczątka pokolorowana kredkami akwarelowymi.

Ćwieki od Endiego.

Pierwsze obrazki wkółko mi się rozmazywały przy kolorowaniu. Z pomocą przyszła siostra, która pokazała mi embossing, który obrazkom nadał wyraźne kontury.

Bardzo trudno było mi wypełnić przestrzeń kartki – uratowały mnie gotowe papierowe kwiatki.

Napis został ułożony z alfabetu Eight.

4 thoughts on “Urodzinowe kartki z aniołkami

  1. Pingback: Tweets that mention Urodzinowe kartki z aniołkami « KolorowANKA -- Topsy.com

  2. hehe widze że koleżanka odkryła pasję życiową ;] wszystkie kartki są super a ta ze zdjęciem gołej babki to już wogóle ;] ale ty sie zmieniłaś ;D hehe

Skomentuj

