Walentynki w maju :-)

Na dzisiaj, z mojego archiwum (chwilowy przestój u mnie z produkcja;) ) jedna z walentynek 🙂

To była podjęta przeze mnie próba stworzenia czegoś bardziej klasycznego, poważniejszego…

Efekt złożonych papierowych kwiatków podpatrzyłam na inspiracjach scrapu. Użyłam miedzianych ćwieków i papierowych kwiatków. Miałam jakiś dziwny pomysł z potuszowaniem konturów, ale teraz zrobiłabym to inaczej 🙂 Przeszycie na serduszku zrobiła mi siostra – ale jest ambitny plan nauczyć się obsługiwać maszynę w tym roku 🙂  Księgowo-barmanka – nie wiem czy z maszyną się polubimy 🙂

Skomentuj

