Dla kardiologa

Rozejrzałam się wokół siebie i kilka aptecznych dodatków (bandaż, gaza i ulotka informacyjna z leku) umieściłam na kardiologicznej kartce 🙂 Kolejny wielki krok dla mnie – rysunek kitla to mój pierwszy samodzielnie wykonany i wymyślony obrazek, ale ambitnie, prawda? 😉

Ale nie obyło się i bez scrapbookingowych dodatków. Występują ćwieki.  Z pomocą przyszedł precision pen z American Crafts, którym namalowałam obrazek oraz jasnobrązowy tusz.

A teraz zamknę się w pokoju i mam nadzieję stworzyć coś na sobotni konkurs w Warszawie 🙂

One thought on “Dla kardiologa

Skomentuj

