France – Romance

Dzisiaj romantyczna kartka, która będzie urodzinowym prezentem dla przyjaciółki, która studiuje dwa kierunki (które można łatwo odgadnąć z kartki – tak myślę). A romance to już życzenie ekstra ode mnie 😛 Z miejscem na wpisanie własnej tytułowej dedykacji (bo z tym nie zawsze udaje mi się trafić :P). Karkta wielkości A5.

Ostatnio całkowicie oszalałam na punkcie nowych papierów marki Latarnia Morska – tutaj akurat kolekcja Zauroczenie oraz  papierów Graphic 45. Do tej kartki wycięłam motyw z papieru Fashionista – Haute Couture.

W użyciu kilka scrapbookingowych akcesoriów: nit, ćwieki (malutkie brązowe i duży sztruksowy) a także dwa tusze w kolorze jasnobrązowym i brązowym.

Nigdy nie byłam w Paryżu….

Bazę na kartkę kupiłam w punkcie ksero – razem z koleżanką czekałam kilkadziesiąt minut na wydruk pracy. Nudząc się wyczaiłam ten piękny kolor i nie mogłam się powstrzymać. Chyba oszalałam, bo wszędzie widzę rzeczy przydatne…:-)

Chyba się starzeje – taka romantyczna kartka w moim wykonaniu! 🙂

5 thoughts on “France – Romance

  1. no, no trzeba mieć fantazje żeby takie pomysły w tworzeniu kartek mieć.
    A jak mi się wykończą te papiery co mam to napewno sobie je kupie !

  2. Szalejesz Aniu, szalejesz:) Kartka piękna!! Cudnie wyglądają te papiery tak zmaltretowane przez Ciebie. Zdolniacha:)

Skomentuj

