Co potrafi wyczarować moja siostra – scrap by Latarnia

Przedwczoraj na blogu mojej siostry Latarni (ciasteczka), czyli Agnieszki ujrzałam ten piękny scrap i popłakałam się.  Przedstawia wzruszającą historię z mojej rodzinny, którą również ja chciałam się z wami podzielić. O czym przeczytacie więcej TUTAJ.

Nasz dziadek był fotografem z wielkim poczuciem humoru. Uwielbiam jego zdjęcia – te ze scrapa w których między innymi pannę młodą zamienił na siebie, ubawiły mnie niesamowicie. To wszystko bez photoshopa – wyobrażacie to sobie dzisiaj?

Obecnie, do 14 lipca na forum scrappassion trwa głosowanie w konkursie „Najważniejsze jest…”- rodzinny retr, w którym ten scrap, bierze udział. Wszyscy zalagowani na forum mogą oddać swój głos TUTAJ. Warto tam zajrzeć i pooglądać prace 🙂

A ja ostatnio sporo produkuję i mam nadzięję w najbliższym czasie wreszcie coś opublikować, bo pomysłów (a po zlocie i materiałów!:) ) mi nie brakuje 🙂  Powstał ostatnio pierwszy album a tym postem otwieram na swoim blogu kategorię scrapbooking. Kto wie, może już niedługo mój pierwszy scrap? 🙂

Skomentuj

