Rożek na upały :-)

Lato w pełni, za oknem 30 stopni,  więc ode mnie coś idealnie na upały 🙂 Przypominają mi się wakacje i ludzie chodzący po plaży z okrzykiem „lody, lody dla ochłody” 🙂 A ja daję nie mogę uwierzyć, że zrobiłam coś w kolorach różowo-żołtych 🙂

Podpatrzyłam na akademii scrap.com.pl kurs, który bardzo mi się spodobał. Kartka zawiera kieszonkę na prezent a w mojej wersji to miejsce na małe tagi na specjalne sekretne życzenia 🙂

Poszalałam z materiałami i użyłam papieru z brokatem Heatwave – Slammin’ Strawberry. Świetnie nadaje się do wycinania małych elementów. Zużyłam rolkę wstążki American Crafts premium ribbon, która mierzy 1,2 m 🙂 A nie widać, prawda?

Zakochana jestem w tym zielono-seledynowym serduszku, które jest autorstwa mojej koleżanki, protetyka dentystycznego. Z resztek po aparatach czaruje takie cudeńka 🙂 Oj co ja bym dała za umiejętność przetwarzania „odpadów”…

No i nie byłabym sobą, gdyby tekst nie był przeze mnie wymyślony. (coś muszę robić w pracy – więc wymyślam 😛 – nie mówcie nikomu!) Kartka jest prezentem od kogoś kto nazywa się Rożek 🙂

No to dotarliście do końca wpisu. Miałam taką frajdę przy tej kartce, że po prostu musiałam się rozpisać. A teraz idę nacieszyć się latem 🙂

3 thoughts on “Rożek na upały :-)

Skomentuj

