od Kiciusia ;-)

Usłyszałam dzwonek do drzwi, a po ich otwarciu, na wycieraczce znalazłam to:

Po chwili zastanowienia zrozumiałam, że ta doniczka z piaskiem i kamykami pokolowanymui kredą to prezent dla naszego kota, od jego małej przyjaciółki mieszkającej w tej samej kamienicy (to nie pierwszy prezent dla niego:) ). Teraz wakacje, dziewczynka siedzi w domu a Kiciuś od dłuższego czasu jest na urlopie na działce :). Pomyślałam, że  może tęskni. Nie miałam zbyt wiele czasu, ale chwila wystarczyła na wykonanie dla niej tej kartki – by sąsiadeczka nie martwiła się o kotka 🙂

Podszywam się pod koty…to chyba przez te upłay 😉

A ja korzystam z nieobecności Kiciusia i w spokoju mogę zająć się realizowaniem moich pomysłów 🙂

4 thoughts on “od Kiciusia ;-)

  1. Fantastyczny prezent od kociej fanki, a karteczka i liścik (wiem, wiem – nie czyta się cudzych listów…) – przeurocze!

Skomentuj

