komercyjnie :-)

Miałam ochotę zrobić kopertówkę i podpatrzyłam u Enczy jakiego papieru użyć by wyglądała dobrze .  U niej duża dawka inspiracji na eleganckie kartki, z którymi zdecydownie mam problem 🙂 U mnie tylko niewielka różnica – koperta jest dwustronna, z tyłu, z miejscem na kupon totolotka, zdrapkę lub pieniądze 🙂

Coś mi się wydaje, że powstanie podobnych jeszcze kilka…

Nauczył się też człowiek wiązać kokardki jednostronne, by po zawiązaniu wszystkie części były „na prawo” 🙂 JUPI! to jeden z moich największych sukcesów 🙂 

Papier Idylla – Tajemnicza szafa, mmm…:) i kilka dodatków ze scrap.com.pl

One thought on “komercyjnie :-)

Skomentuj

