Po przerwie…

Po krótkiej przerwie wracam do świata „produkującego” 😉

Dzisiaj prezentuję kartkę wykonaną dla mojej sympatii z okazji jego urodzin. Mój pierwszy składaczek. Taka krótka historia z mojego życia. Nie należę do super pływaków, ale gdy ujrzał mój styl pływania niby-żabkowy uznał, że jestem syrenką. Ech te okropne dokuczające chłopy!

Zdjęcie wykonane na niezapomnianym święcie karpia w Zatorze.

No i jeszcze bukiet z 24 lizaków (ale ciężki i trudno mu zrobić zdjęcie!)

Do niedawna byłam też pewna, że historia Kiciusia będzie się długo toczyć. Małe sąsiadki przez całe wakacje przygotowały i podrzuciły na moją wycieraczkę wiele prezentów, głównie w postaci obrazków. Moja siostra wykonała dla nich małe paczuszki by mogły rozwinąć swój talent 🙂 Niestety w czasie mojego niedawnego urlopu znalazłam Kiciusia potrąconego przez samochód 😦 Starcia nie przeżył…

3 thoughts on “Po przerwie…

Skomentuj

