Jak już wiecie, albo i nie przybywa mi ostatnio trochę w pasie…:-) Wiąże się z tym odwieczny kobiecy problem „nie mam się w co ubrać”. Pani Magda na szczęście mnie uratowała i otrzymała ode mnie poniższą kartkę. W związku z tym, że jeszcze regularnie się powiększam a spotyka mnie sporo kobiecej pomocy – będę musiała wykonać serię takich kartek 🙂

I środek.

A użyte materiały to papier Boyfriend – „Fitting In” firmy Cosmo Cricket, preparat do spękań (potraktowałam nim wszystkie ubranka na sznurkach), sztruksowy ćwiek i stempel dziękuję.

One thought on “

Skomentuj

