Torebeczka dla dziewczynki

Powiem tyle – udało się 🙂

W środku mała kieszonka z ozdobną karteczką z „tajną” dedykacją 🙂

Droga ma siostro – dziękuję za wyrozumiałość gdy widziałaś moje próby szycia (szczególnie, że było podejrzenie iż popsułam maszynę).

Torebki-kartki widziałam po raz pierwszy u Agnieszki.

Jestem w szale tworzenia – mam nadzieję, że mimo awarii komputera uda mi się opublikować choć część prac.

U mnie piękna pogoda – mam nadzieję, że i u was i wszyscy możemy cieszyć się uroczym weekendem. Pozdrawiam!

2 thoughts on “Torebeczka dla dziewczynki

Skomentuj

