urodzinowo

Czy jestem pierwsza?:-)

Po prostu nie mogłam się powstrzymać by zrobić jakąś kartkę, bo stałam się posiadaczką premierowych ćwieków marki Latarnia Morska, które są po prostu cudne. W tych dwóch przypadkach to kryształki dymne i różowe ze scrap.com.pl. Tym razem bezsenna noc nie została zmarnowana…

Użyłam tylko jednego papieru Webster Pages Hollywood Vogue – Shine a Light i sporo Glossy Accents. Kartka będzie dla kogoś poważnego, w poważnym wieku – 29 lat skończone 😉

I coś czego dawno nie było, czyli kolorowAnka i mój pierwszy scrapbookingowy gadżet w roli głównej zakupiony na zlocie w Warszawie 1,5 roku temu. Mam do niego wielki sentyment, od niego się zaczęło.

One thought on “urodzinowo

Skomentuj

