pyszne kakao i remont

W moim obecnym stanie ograniczona została różnorodność spożywanych przeze mnie trunków. W związku z tym jednym z nowych w moim menu, wcześniej przeze mnie raczej pomijanym jest kakao. Wiecie jednak, najlepiej smakuje mi to co przygotuje ktoś inny. By mój kakaowy barman nie utracił zapału do przygotowywania go dla mnie otrzyma tę oto kartkę.

Druga kartka to podziękowanie za pomoc w bardzo brudnych pracach remontowych m.in. zbijania tynków.

W tej drugiej użyłam papieru firmy Cosmo Cricket Boyfriend „fitting in”.

One thought on “pyszne kakao i remont

Skomentuj

