Ja tutaj zniosę jajko!

Koleżanka (która siedzi obok mnie w pracy) napisała, że za mną tęskni. Znam realia naszej korporacyjnej, schematycznej pracy. Postanowiłam ją rozśmieszyć najnowszą kartką. Właśnie leży na jej biurku i czeka na kolejny poranek w biurze, taki sam poranek jak wiele innych… 🙂

Z tego papieru miała być miła kartka dla jakiegoś dziecka, ale jak zwykle nie wyszło 😉

Fragmenty papieru (Prima Marketing Jack n’Jill Collection „Day Dreamer”) podkreśliłam glossy accents. Użyłam również świeżutkich nowości ze scrap.com.pl, czyli latarniowego ćwieka kryształka niebieskiego i dew drops.

Magda, wiem, że zaglądasz na mój blog. Przesyłam Ci moc pozdrowień 🙂 Postaram się wrócić jak najszybciej – póki co mam nadzieję, że udało mi się Ciebie rozśmieszyć.

2 thoughts on “Ja tutaj zniosę jajko!

Skomentuj

