podpuszczam :-)

Co mężczyzna kocha najbardziej na świecie? Swój samochód! 😀

Odebrałam dzisiaj prawo jazdy, wcześniej niż myślałam. Włożyłam je do tej kartki i wręczyłam chłopakowi. Jaka reakcja?

Na zdjęciu jeszcze prawo jazdy taty, ale już za chwilę moje 😀

I wiecie co? Dał się przejechać! A warunki nie najlepsze na drodze dzisiaj…odważny jest!

Całkowicie zakochałam się w nowych latarniowych ćwiekach. Mam wrażenie, że pasują mi do wszystkiego. Tutaj perły kryształki przeźroczyste błyszczą się jak prawdziwie reflektory 🙂

A wykonanie autka podpatrzyłam na kursie Agnieszki na forum scrappassion.

Od teraz uwaga na drogach, szczególnie w Katowicach!

3 thoughts on “podpuszczam :-)

  1. O matko jak się wybierzesz w okolice Bielska daj znać ….będę uważać na drodze 🙂 świetna kartka 🙂 Mój Małż długo nie wierzył w moje umiejętności kierowcy, ba czasem mam wrażenie że nadal mało mi ufa za kółkiem 😉

Skomentuj

