sto lat siostra

Z okazji urodzin kilka lat temu dostałam w prezencie od Agi mini książeczkę pt. „siostry, cudowne siostry”. Zawiera złote myśli i cytaty o siostrach oraz wesołe obrazki. Jedna z myśli szczególnie przypadła mi do gustu.

Wczoraj to ona miała urodziny i zrobiłam dla niej specjalną kartkę składaną na trzy, którą można postawić.

W mojej interpretacji to małe, łyse to ja, trochę większe to moja siostra a największe mama. Różnica wieku by nawet pasowała 😉

Zużyłam cały arkusz papieru wielkości 30×30  Pink Paislee Spring Fling – Spring Flowers (ozdobiony jest jeszcze tył na którym są życzenia) i kilka ćwieków marki latarnia morska ze sklepu scrap.com.pl

Dzisiaj nic się nie zmieniło. W dzieciństwie łaziłam za Agą, bo wszystko co robiła było najciekawsze na świecie 🙂 Obecnie uciekła do innego miasta, ale dalej śledzę jej kroki, głównie te artystyczne na blogu http://www.latarnia.wordpress.com. Szczególnie podziwiam ją za to, że jest dość wszechstronna (od decupage, przez filcowanie do szycia i szydełkowania). Ja potrafię robić tylko kartki…

6 thoughts on “sto lat siostra

  1. Miła Aniu, talent i złote rączki macie obie – miło jest wpadać tu i się zachwycać:) Kartka jest obłędnie śliczna. Aga pewnie łezkę uroni…

  2. …ale za to jakie:) Aniu, myślę, że jeszcze troszkę i tez będziesz wszechstronna… Przy takiej siostrze nie sposób nie nauczyć się wszystkiego, czego tylko chcesz. Pozdrawiam ciepło:) Karteczka prześliczna oczywiście!!

  3. Siostra się popłakała i tyle… i co patrzę na tę kartkę, to mi oczy wilgotnieją.
    Najpiękniejsze życzenia pozostały jednak niewidoczne tutaj, oj Sista, jak jak Cię lowa lowa :*

  4. Kurczę no muszę pogrzebać w notatkach z prawa rodzinnego czy ja bym czasem nie mogła Cie „przysiostrzyć” wszak młodsza jesteś 🙂 Genialnie mieć taka siostrę !

Skomentuj

