kartka na roczek Olgi

Sama siebie nie poznaję. Zrobiłam pastelowo-różową kartkę dla małej dziewczynki, która ma roczek.

Miałam trochę czasu, więc się pobawiłam. Embossing na wycinankach a następnie glossy accents na napisie i dziewczynce. Papier poszarpany przyklejony na karton. Kwiatków sama nie szydełkowałam, ale na szczęście jest Bewix 🙂  Coś co także bardzo lubię, czyli kartka zrobiona przy pomocy kółek do spinania albumów.

i środek

Ponieważ jest oficjalna informacja, że Victoriana się kończy zabrałam się do pracy, aby później nie żałować, że tak mało z niej zrobiłam 🙂

One thought on “kartka na roczek Olgi

  1. Bardzo lubię jak się przekracza własne „granice” np: niechęć do różowego…wyszło dziewczęco i radośnie a przez te szarpania…zadziornie i z charakterkiem Twoim 😉

Skomentuj

