Z okazji narodzin mojej bratanicy Emilki – kolorowanka markerami

Większość scrapowego świata już wie, że urodziła mi się cudna bratanica Emilka 🙂 To kolejna okazja na którą po prostu nie wypada mi dać kartki inna niż ręcznie przeze mnie wykonana. Sumienie by mi nie pozwoliło.

Sięgnęłam po coś co uwielbiam najbardziej na świecie, czyli kolorowankę (stąd nazwa mojego blogu) i żywe kolory z którymi się oswajam (stąd również dla przekory nazwa blogu).

Strasznie długo marzyłam o markerach do kolorowania i w końcu się udało 🙂 Mam nadzieję, że paleta kolorów będzie mi się systematycznie powiększać a jeśli nie to zawsze zostają akwarelki. Dla ciekawskich użyłam markerów dostępnych w sklepie scrap.com.pl o numerach 20, 192, 451, 623, 772, 800, 815 a stempel odbity czarnym tuszem latarnia morska (markery go nie rozmazują).

Serduszko i literki (dostają na kartce trochę wyrazu) pociągnięte glossy accents. A patent z ćwiekami wbitymi we wstążkę podpatrzyłam na nieopublikowanym jeszcze scrapie mojej siostry.

No i ważna dla mnie rzecz: na 99% będę 18 czerwca na zlocie w Warszawie.  Strasznie mnie to cieszy, że będę miała kolejną okazję zobaczyć stare i poznać nowe twarze.  Jestem lewą rączką, ale pokażę wam jak moją prawą, hehe (razem ze złotymi rączkami) kolorować stemple. Oczywiście moje prezentacje będą proste i nieskomplikowane. Każdy będzie mógł wypróbować markery i zabrać ze sobą pokolorowany obrazek 🙂 Szukajcie mnie na stoisku sklep scrap.com.pl

Do zobaczenia!

3 thoughts on “Z okazji narodzin mojej bratanicy Emilki – kolorowanka markerami

Skomentuj

