Mała księżniczka – przedpremiera

Nie wiem jak opisać moje emocje związane z przedpremierą papierów u mnie. Kartkuję z „Małej Księżniczki” jak dzika. Dopiero wczoraj scrap.com.pl ujawnił pierwszy papier na firmowym blogu, dzisiaj drugi na facebooku i kolejny w newsletterze a ja już dzisiaj prezentuję kartkę 🙂 Nie mogę się wypośrodkować  albo nic albo całkowite szaleństwo kartkowania. Oczywiście w domu wena mnie nie odwiedziła, ale właśnie wpadłam na weekend do siostry z bąblem pod pachą 🙂

Mała Księżniczka w pałacowym ogrodzie

Trochę dziewczynę „podrasowałam” glossy accents (wszystkie kokardki na oby dwóch kartkach) i perfect pearls – niestety zdjęcia tego nie oddają, ale za to dam pomacać na zlocie. Już tylko tym żyję w tym tygodniu 🙂

Papiery są niezwykle wdzięczne ze względu na kolory  i możliwość wycinania postaci. Trochę ostatnio kolorowałam, ale zajmowało mi to tyle czasu, że niewiele powstało z tymi kolorowankami kartek 😦

Mała Księżniczka – Berek

Lubię różne małe szczególiki – sadzić małe kropeczki i przyklejać kuleczki 🙂

Przygotowaną do zdjęć mam już swoją najnowszą kartkę sytuacyjną, czyli to co lubię najbardziej. Zajrzyjcie więc do mnie wkrótce. Pozdrawiam!

One thought on “Mała księżniczka – przedpremiera

Skomentuj

