Biegnące kartki

Jak się już dorwałam do kolekcji „Małej Księżniczki” i „Małego Lorda” to wciągnęło mnie na całego 🙂 Mimo iż jako powiązana ze sklepem scrap.com.pl nie mogą liczyć na nagrodę to i tak stwierdziłam, że zrobię kartkę dla szpiega (konkurs sklepu na tegorocznym zlocie w Warszawie). Bardzo podobają mi się biegnące postacie z tej kolekcji, które pasują do siebie rozmiarem 🙂 Stąd dwie kartki sytuacyjne, czyli to co poza kolorowankami lubię najbardziej.

Jakby ktoś jeszcze o konkursie nie słyszał to poniżej zamieszczam informację (wziętą ze sklepowej strony).

Postać biegnącej dziewczynki to ulubiona postać mojej siostry z najnowszej kolekcji papierów. Gdy ją zobaczyła stwierdziła, że kojarzy jej się ze stwierdzeniem Johna Arbackle (opiekun kota Garfielda) „I have things to do, I have places to go” (może pamiętacie te mini, 3 obrazkowe komiksy, które ukazywały się w Gazecie Wyborczej). Biegał on po domu i powtarzał to stwierdzenie iż nie miał żadnych miejsc do odwiedzenia i nic do zrobienia, bo w końcu był strasznym nudziarzem 😉

Droga siostro dziękuję za twórczy (długi) weekend i zdjęcia i mówię wszystkim do zobaczenia na zlocie! 🙂

2 thoughts on “Biegnące kartki

  1. Niesamowicie podoba mi się kartka, którą dla mnie zrobiłaś 😀 I jak zwykle jest to kartka 100% oryginalna i prosto od serca :*
    A ta dla Szpiega po prostu bawi mnie do łez, jest genialna!!!

Skomentuj

