Formuła 1/super formy, super formuły

Cieszę się, że mogłam być i na tegorogcznym zlocie w Warszawie choć z przykrością stwierdzam, że niestety ciężko było o integrację 😦 Niestety większość uczestników nie miała identyfikatorów lub oddała je na konkurs więc nawet nie wiem z kim rozmawiałam. Cieszę się z tych spotkań, które miały miejsce 🙂 Gdy zrobiło się luzniej i mogłam odwiedzić inne sklepy okazało się, że większość się już pozbierała 😦 Uzasadnieniem była odległość do domu – ja sama tego dnia przyjechałam i wróciłam do Katowic, razem 650 km…i dałam z siebie wszystko by po prostu być (=patrz odciąganie pokarmu:P)!.

No cóż obkupiłam się więc w Gizmo w scrapińcu 🙂  Będziecie więc mogli obserwować szereg kartek z wycinankami 🙂

Na dzień dobry z formułą 1 dla mojego Taty. Temat bolidów jest bowiem u Nas w rodzinie na topie.

4 thoughts on “Formuła 1/super formy, super formuły

  1. ŚWIETNA KARTKA!! Naprawdę z każdą kartką widać jak się rozwijasz i to w dodatku w świetnym kierunku! I bardzo miło było mi Cię poznać, chociaż tłok przy Waszym stoisku (oczywiście w pełni wytłumaczalny – ja też się do tego tłoku przyczyniłam :-P) sprawił że nie miałam czasu zagadać dłużej. Ściskam! I mam nadzieję, że mały ten dzień rozłąki przeżył bez większej traumy :-).

Skomentuj

