Notes na przepisy

Notes na przepisy przygotowany na konkurs na zlocie w Warszawie. Sama strzeliłam sobie w stopę, bo zawlokłam TEN przepiśnik mojej siostrze, która wygrała. Ja zadowalam się figą z makiem 😉

Zrobiłam jeszcze pudełko i dwa gadżety do niego na wymianę, ale już nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Swoją drogą ciekawe jakie jest prawdopodobieństwo, że dwie osoby wylosują się nawzajem. Nam właśnie to przydarzyło się z Pejton w tym roku 🙂

W ramach zlotowych wspomnień, moje zdjęcie z bratem jak prezentujemy pracę, która wygrała w sklepowym konkursie

a tu jak wręczamy niesamowicie pogodnej siostrze Dorocie nagrodę za pierwsze miejsce.

Skomentuj

