Dolnośląskie letnie warsztaty craftowe we Wrocławiu

Miałam okazję być wczoraj na dolnośląskich warsztatach craftowych we Wrocławiu. A właściwie nie tyle na warsztatach co na części sklepowej i „publicznych” pokazach. Potrzebowałam spotkania w tak twórczej i sympatycznej atmosferze. Był także czas porozmawiać i poznać nowych ludzi. No i najważniejsze: była jedna sala w której się wszyscy widzieliśmy 🙂

Przedstawiam krótką fotorelację z soboty. Fot. Agnieszka Posłuszny

Na początek obowiązkowo:

1. Stoisko scrap.com.pl

2. Pokaz Luny dla sklepu moligami.pl – wykonanie papierowego łabędzie z kartek ksero

3. Na łabędzia potrzeba 54 kartki ksero pociętych na mniejsze tak by otrzymać 456 karteczek(!), które należy poskładać i złożyć (nic prostszego?). Uwierzcie, efekt powala

4. Forumowy Tengel_27 prowadzi pokaz techniki pergaminowej

5. W taki sposób trzymając nożyczki ręka mniej boli po kilkugodzinnym wycinaniu (dla mnie niemożliwe)

6. Oglądam jedną z pierwszym prac Dawida

7. Oglądając kolejne przeżyłam szok

8. Tengel dziękuję za maskę wykonaną techniką pergamano – moja mama zachwycona, a przy okazji miałam łapówkę za opiekę nad moim mini-Jańciem. No i brawo, że prowadziłeś darmowe warsztaty i pokazy, które uświadomiły mi jak ta technika jest pracochłonna i precyzyjna

A na koniec jeszcze kartka, którą dałam Gizmo ze scrapińca, bo mi trochę nie wierzyła, że kartki robię z jej wycinankami.Tak sowę przerobiłam, że w pierwszym momencie nie poznała swojego produktu 🙂

Dziękuję za wszystkie miłe spotkania i rozmowy i mam nadzieję do zobaczenia znowu we Wrocławiu! I nie tylko…:)

3 thoughts on “Dolnośląskie letnie warsztaty craftowe we Wrocławiu

  1. Witaj ! Fajnie,że miałaś możliwość we Wrocławie.
    Może jak czas pozwoli wybiore się do Krakowa.
    A kartka. No coż,ładna.

  2. Bardzo fajna kartka 🙂 „Ciachową” już chwaliłam na forum, ale nie ukrywam, że i tu się na nią pogapiłam dobre kilka minut ;))) Bardzo mi się podoba Twoje poczucie humoru i talent oczywiście 🙂

Skomentuj

