3xbrązowe – kartka W Dniu Ślubu

Przede wszystkim chciałam Was zaprosić do szybkiego obejrzenia części moich prac (nie przypinałam tych mniej udanych;-)) na tablicy http://pinterest.com/kolorowanka/

A teraz pokażę trzy kartki z tego samego papieru. Jakiś czas temu zakupiłam go aż 10 arkuszy mając w planie zrobić album, ale chyba nic z tego, więc przerobię go na kartki. Na razie pocięłam 1,5 arkusza.

ta kartka jest w rozmiarze 10,5×10,5 cm i powstała z tego co zostało z pierwszego arkusza

a na koniec tuszowanie

A kartki zgłaszam na pierwsze brązowe wyzwanie uhk galley. Niestety nie mam ich papierów, ale za to ornamenty 🙂

Mam nadzieję, że podobam Wam się w brązowej odsłonie, bo zostało mi jeszcze 8,5 arkusza tego papieru i zapewne powrócę z kartkami z niego zrobionymi. Pozdrawiam!

 

6 thoughts on “3xbrązowe – kartka W Dniu Ślubu

  1. Pingback: Urodzinowe z samochodami | P2M365.com

Skomentuj

