Boże Narodzenie

Mam małe ADHD kartkowe w ostatnim czasie, więc Was zasypię na dniach. Trochę może nie w czas, ale postanowiłam to wykorzystać dla zrobienia tego co na prawdę lubię. Kartki świąteczne w tym roku z ręcznie kolorowanymi(farbkami akwarelowymi) stemplami. Przy okazji pomyślałam sobie, że mi nie przystoi drukować obrazków z racji mojego nicka 😉  Wbiłam sobie kiedyś ćwieka i teraz mam. Wbrew pozorom pracochłonne no i z drogich papierów (a co mi tam) 🙂

Powstały 4 podobne wzory

Na kolor tuszu (Latarnia morska) się nie mogłam zdecydować, więc użyłam 4 kolorów (limonka, zielony, czerwony, ochra czerwona).

Patent siostry na gwiazdki: gel pen srebrny brokatowy w środku z kropką glossy.

Na dwóch poniższych ujęciach widać, że użyłam 3 kolorów sticklesów Rangera, co sprawia, że obrazek na kartce ładnie się mieni.

A na koniec „zbiorówka” bo by mi nikt nie uwierzył, że zrobiłam takich 16 😀

Koniecznie zajrzyjcie wkrótce ponownie, bo ADHD kartkowe trwa 🙂

5 thoughts on “Boże Narodzenie

  1. doskonała świąteczna robótka:) świetny stempelek, i jakie ładne papiery
    ja też zaczęłam już myśleć o świętach, na razie tylko myślę:) to tak w ramach przygotowań do kilkudniowego wyjazdu do siostry, bo warsztatu zabrać się nie da, ale stemple, kredki, promarkery, brokat zawsze się zmieszczą i czas na kolorowanie na wyjeździe też się znajdzie:)
    pozdrawiam

Skomentuj

