Urodzinowe z samochodami

Pamiętacie te 3 brązowe kartki? Po pierwsze to okazało się, że zdobyły miłe wyróżnienie w brązowym wyzwaniu uhk gallery 🙂 Kartki zmieściły się w top 4 a prac zgłoszonych było 80. Możecie o tym przeczytać TU. Dodam, że to moje pierwsze wyróżnienie w ogóle. Fajnie 🙂 A po drugie pomyliłam się w liczeniu papieru z którego je zrobiłam i po zrobieniu poniższych kartek zostało mi jeszcze 7,5 arkuszy 30×30. Mam nadzieję, że zaglądający nie zostaną zamęczeni tymi kolorami, ale postawiłam sobie wyzwanie przerobić to na kartki. Przedstawiam 9 kartek z samochodami. Wielkie tuszowanie 😀

ADHD kartkowe trwa i chwilowo nie brakuje czasu na dawaniu mu upustu 🙂 Na koniec „zbioróweczka”. Pozdrawiam!

7 thoughts on “Urodzinowe z samochodami

  1. Zacznę od pogratulowania zdobycia TOP4 – naprawdę się należało 🙂 Kartki są strasznie piękne… i ten klimacik. Tuszowanie wychodzi Ci mistrzowsko. 😉

  2. Przecudne, moje barwy 🙂
    Powiedz mi, gdzie te samochodziki kupujesz? Szukam od dawna, wiele dziewczyn je ma, a ja nie moge nigdzie na nie sie natknąć 😦
    Pozdrawiam.

Skomentuj

