z wycinankami x3

Jestem u siostry na urlopie i ta kobieta mózg mi przetrzepała szkoleniem z „mediów” i różnych technik. Powiększyła się więc okropnie lista rzeczy, które mieć „muszę” i zadaję sobie pytanie, jak ja w ogóle bez tego funkcjonowałam wcześniej? Znacie to prawda?:-)

Możecie więc podziwiać u mnie coś czego wcześniej nie było.

A dzisiaj zapowiedź Naszego ramkowego szaleństwa. Na wszystkich ta sama, świeżutka (od dzisiaj dostępna w sklepie scrap.com.pl) ramka ornamentowo-roślinna w rozmiarze S (9cm).

Na dwóch powyższych kartkach ramki popsikane są Glimmer Mistami, ale oddanie perłowego efektu za zdjęciach jest praktycznie niemożliwe. Obcięłam też boczne listki i dokleiłam w innych miejscach. Na poniższej kartce pomaziana Distressem Stain.

Na koniec chciałam Wam przypomnieć o nie lada gratce, bo to już jutro będzie można w scrap.com.pl wygrać 1000 zł! Zajrzyjcie koniecznie na sklepowy blog po szczegóły a potem także do mnie 🙂

4 thoughts on “z wycinankami x3

  1. Ładna kartka. A zabawa z mediami jest nawet przyjemna. Ja też jestem na etapie
    eksperymentów. Gratulacje takiej siostry !

Skomentuj

