Piraci – markery tombow

Dzisiaj dwóch piratów, który znaleźli prawdziwy diament a ja użyłam go na kartki 😉 To są więc najdroższe kartki jakie do tej pory zrobiłam, heheh. Kolorowane stemple wodnymi markerami tombow.

Użyte kolory markerów: N73, 249, 451, 620, 679, 835, 850, 879, 969

Użyte kolory markerów: N79, 192, 249, 451, 679, 835, 850.

Do kolorowania stempli markerami tombow polecam blok akwarelowy albo tzw. tylnią (białą) stronę papierów Latarnia Morska. Inne papiery na których próbowałam nimi kolorować, albo zachowywały się jak bibuła i wszystko w nie wsiąkało, albo nie wsiąkało w ogóle i kolory zalewały się nazwajem.

To kartki 100% w moim stylu czyli infantylność rządzi 😉

5 thoughts on “Piraci – markery tombow

  1. Aniu fajnie pokolorowałaś. No cóż jeśli chodzi o markery. Jak mi więcej przybędzie pieniędzy to sobie kupie te markery. Jeśli chodzi o blog do akwareli to ja tylko
    na takim koloryje bo szybko wysycha pokolowany obrazek na żadnym innym
    papierze, bo nie ma takiego efektu.

Skomentuj

