kartka z ramką na ślub

Kartki ślubne to nie jest moja specjalność i dawno w temacie nic nie powstało. Sama zresztą uważam, że ten dział mojego bloga trochę „straszy”, więc postanowiłam to zmienić i wziąć się do ostro roboty czego efekty będziecie widzieć na dniach. Kartka powstała w ramach naszego wspólnego z siostrą, ramkowego szaleństwa. Na początek pomyślałam, że tylko lift (zgapienie) może mnie uratować i tak się stało. Ta forma na początek była u Latarni TU a potem u Malflu TU a teraz możecie obejrzeć moją interpretację. Ramka to gorąca nowość w scrap.com.pl – użyłam jej w największym dostępnym rozmiarze L i popsikałam glimmer mistem.

5 thoughts on “kartka z ramką na ślub

Skomentuj

