kartka na ślub z ramką i mini tagiem

Taki rok, że większość par, które znam i które biorą ślub w tym roku mają inicjały kobiet A a mężczyzn D. Niedobrze, bo mi się literki z alfabetu szybko skończą 😉 Kolejna odsłona pokazanego już przeze mnie schematu w czekoladzie a dzisiaj w zieleniach i mogę tak jeszcze długo… Taki mini tag sobie wymyśliłam i wiązanie kartki dla odmiany. A Ornamentowa ramka pochodzi ze sklepu scrap.com.pl. Patent na obcinanie listków wymyśliła moja Siostra, bo się nie mieściło na formacie kartki DL.

To może dziwne, ale to jest pierwsza moja kartka, którą wysyłam pocztą (zawsze wręczam osobiście) i mam straszna tremę w jakim dojdzie stanie. Czasami widzę bowiem co Poczta Polska potrafi zrobić i to jest mistrz świata w dewastacji…Aniu publikuję ją byś po jej otrzymaniu mogła porównać stan pierwotny 🙂

6 thoughts on “kartka na ślub z ramką i mini tagiem

Skomentuj

