Świąteczne kolorowanki na kartkach

Świetnie zdaję sobie sprawę, że „niezrzeszeni” rękodzielniczo ludzie pukają się w głowę widząc świąteczne kartki we wrześniu 😉 Nic jednak na to nie poradzę, że jakiś czas temu spotkałam się z Malflu i poodbiłam różne stemple, w tym ten z poniższym motywem i nie mogłam się powstrzymać przed ich wykorzystaniem. Przy okazji już dawno chciałam pomalować coś „większego” na dwa sposoby aby przede wszystkim sobie pokazać różnicę w efekcie kolorowania markerami TomBow i farbkami akwarelowymi Koh-i-Nor.

Odbyło się ostatnio spotkanie „na szczycie” ;-), czyli spotkały się dwie złote rączki scrap.com.pl – Aga (Latarnia morska) i Ania (Brises) i ta pierwsza mówi do mnie (lewej rączki): „No pokaż, pokaż co zmaściłaś tym razem” 😉

Obiecałam opisywać moje wpadki, więc tym razem przyjrzyjcie się pierwszej kolorowance parki. Spójrzcie na szalik chłopczyka przy zetknięciu z kurtką. Rozmywałam kolory wodą i pędzelkiem i tak rozmywałam, że wszystko „zalałam” aż w końcu kolory mi zaczęły pływać po obrazku 😉 Byłam zrozpaczona, bo kto koloruje ten wie, że zajmuje to trochę czasu. Stwierdziłam, że muszę to jakoś uratować i z pomocą przyszły brokatowe Sticklesy w różnych kolorach. Użyłam ich w kolorach obrazka by go podkreślały. Udało się uratować, prawda? 😉

Stempel kolorowany markerami TomBow

Użyte kolory markerów TomBow: N79, 192, 249, 451, 515, 723, 835, 850, 856, 977

Stempel kolorowany farbkami akwarelowymi firmy Koh-i-Nor (24 kolory w okrągłym opakowaniu)

Napisy Wesołych Świąt odbite dwoma kolorami tuszu (czerwony, turkusowy) Latarnia Morska ze sklepu scrap.com.pl

3 thoughts on “Świąteczne kolorowanki na kartkach

Skomentuj

