Męska kartka

Wreszcie dokończyłam tą kartkę, bo kolorowankę zrobiłam już dawno.

Obiecałam pisać o wpadkach, co tym razem? 🙂 Zachciało mi się kartki 3D z motywem na prostokątach, a na prostokątach przeszycia. Od czasu do czasu widuję takie motywy. Tylko, że coś mi z przeszyciami nie poszło i nitka z bębenka wyszła na zewnątrz a oczywiście rzucała się w oczy, bo w innym kolorze…Bardzo nie lubię robić na darmo przeszyć. Z pomocą przyszedł biały dabber, którym naprawdę mocno potraktowałam miejsca aż do przeszyć włączenie i udało się zakolorować to co odstawało kolorem 🙂

A kartka urodzinowa dla kumpla, w ramach łamania stereotypu, że męska kartka to tylko z samochodem albo piwem. Zapomniałam dodać, że dopiero co jest po ślubie – stąd napis na niej 😀

Użyte kolory markerów Tombow: N65, 192, 249, 451, 515, 553, 850, 879, 933, 969

I jeszcze małe ogłoszenie. Pamiętam jak dziś marzec i mój pobyt w szpitalu po porodzie. Ominęło mnie wtedy Scrapowisko. Na jesień zamierzam nadrobić. W sobotę będzie mnie więc można spotkać…

Oczywiście będę się kręcić koło stoiska sklepu scrap.com.pl (choć liczę również na zakupy u „konkurencji:-)) „, polecam link -> nowy sklep i scrap.com.pl na Scrapowisku, bo w związku z wyjazdem jest rabat a także możecie przeczytać o zmianach w sklepie. Do zobaczenia w Łodzi 🙂

4 thoughts on “Męska kartka

Skomentuj

