nowe stempelki

Wiecie ile zrobiłam świątecznych kartek w zeszłym roku? Ani jednej! Temat mi nie leży a pierwsze okazjonalne stemple do kolorowania  kupiłam po Świętach 😉 W tym roku sytuacja się zmieni (już się zmieniła) a to za sprawą najnowszych kolekcji papierów scrap.com.pl „Świąteczny Domek” i „Zimowa Bajka” a przede wszystkim 4 cudnych świątecznych stempli do kolorowania. Ja już mam te kolekcje oraz stempelki a co za tym idzie jedną nieprzespaną noc za sobą (premiera stempli wczoraj). Pewnie nie spałabym w ogóle aż do 24 grudnia gdyby nie fakt, że muszę chodzić do pracy.  Zrobiłam już kartki ze wszystkich papierów, bo tak mi się podobają, ale to przede wszystkim dlatego, że trafiają idealnie w mój świąteczny brak weny. Idealnie wpasowują się w to czego nie umiem robić, czyli kartek: szybko, dużo i tanio oraz bez kolorowanek…

Postaram się trochę odrobić z publikacji na dniach. Na początek coś co pewnie już widzieliście na inspiracjach. Scrap.com.pl mi porwał kartki zanim zdążyłam u siebie wstawić, to ja kradnę ze scap.com.pl 😛

Na kartkach kolorowanki, które zrobiłam na Skrapowisku w Łodzi w towarzystwie Ayeedy, Lilavati i Malflu w najbliższym otoczeniu – pozdrowienia dla Was

Chatka pokolorowana markerami TomBow o numerach:  451, 835, 977

Aniołek pokolorowany markerami TomBow: 062, N65, 451, 990, 933

Nie byłabym sobą bez „kartkowej wpadki”, ale o tej przeczytacie w komentarzu do TEGO posta, bo nie chcę się powtarzać 🙂

Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia – już jest dużo lepiej z moimi oczami!

10 thoughts on “nowe stempelki

  1. Jak już pisałam – cudne są Twoje kartki 🙂 Nie mogę się doczekać tych pozostałych!!

    A jeśli chodzi o skrzydło aniołka, to zauważyłam dopiero gdy o tym wspomniałaś, więc chyba dobrze wyszło :))

    Pozdrawiam!

    O.

  2. Bardzo mi się podobają! Obie! chociaż chatkowa to mój nr 1 bo taka mi się wydaje cieplejsza 🙂 i od razu kojarzy mi się ze świętami przy kominku (nie wiem dlaczego, bo kominka nie mam i nigdy tak świąt nie spędzałam, ale zawsze mi się to podobało w tv :-P)

    • myślę, że to będzie zależało od sposobu pokolorowania, mam już więcej przykładów, ale nie wyrabiam się z publikowaniem a akurat mam coś, że wydaje mi się, że wrażenie będzie odwrotne

  3. Bajkowe kartki – piękne inspiracje…
    gdybyś nie pisała o tych „wpadkach” chyba nikt niczego by nie zauważył 🙂 ale teraz mam poczucie że nie jestem odosobniona w swojej „niedoskonałości” 🙂

  4. Pingback: 3 pomysły na piernikową chatkę | KolorowAnka

Skomentuj

