Nowiusieńskie świąteczne papiery już przerobione :-)

Widzieliście już dwie najnowsze, świąteczne kolekcje papierów marki Latarnia Morska autorstwa Oliko? Zimowa Bajka i Świąteczny Domek to papiery, które uratowały mnie przed kolejnym świątecznym kryzysem, bo idealnie pasują do mojej infantylnej natury 😉  Oto przykłady

Świąteczny Domek – Cynamon i Imbir

Pyszne pierniczki z lukrem zrobionym liquid pearls

Świąteczny Domek – Wieczór przed Kominkiem

Coś mi nie grało w tej kartce – dostałam pouczenie, że trochę lepiej komponuje się z kremowym papierem 😉 Stempel choinka to nowość scrap.com.pl – normalnie spełnione marzenie, że mogę sobie robić świąteczne kartki z kolorowankami 🙂 Tę akurat wykonałam bardzo szybko na Skrapowisku w Łodzi markerami TomBow o numerach 062, 192, 249, 856

A na koniec stempel chatka, który już był i jeszcze wiele razy będzie 😉 kolorowanka przywieziona z Łodzi. Użyte markery TomBow N65, 515, 935, 879

Świąteczny Domek – Wieczór przed Kominkiem

Z przyczyn nieznanych mi pokolorowałam śnieg na szaro i trzeba było ten bury rysunek ratować. I tym razem się udało, prawda? 😉

Na koniec chciałam Wam przedstawić niezwykłą stronę świątecznych inspiracji z papierami wyżej wymienionych kolekcji. Papiery to gorąca nowość, więc strona zapewne będzie się sukcesywnie powiększać o nowe pomysły (klik na obrazek), ale już teraz warto tam zajrzeć.

Do zobaczenia w sobotę na Craftshow w Krakowie 🙂

6 thoughts on “Nowiusieńskie świąteczne papiery już przerobione :-)

  1. mówiąc szczerze papiery w ogóle nie przypadły mi do gustu, tym bardziej jestem pod wrażeniem Twoich prac, a zwłaszcza drugiej karteczki, bo bardzo mi się podoba 🙂 świetnie oplotłaś tę wstążkę – wygląda jak łańcuch na choince, super 🙂

Skomentuj

