Elegancka kartka kaskadowa

Było już bardzo podobnie… kartka kaskadowa wg kursu z Akademii. Użyłam 3 rodzajów wycinanek ze sklepu Scrapiniec: ornementów, napisu Pamiątka Chrztu Świętego i świec ażurowych. Ostatnio wszystko koloruję markerami TomBow, więc i elementy z breematy pokolorowałam by pasowały odcieniem do papieru (numer markera 990) no i musiałam „wcisnąć” kolorowankę stempla, bo chyba bym nie była sobą 😉

Zakupiłam zestaw świeczek wydawało mi się 10 sztuk: 5 ażurowych i 5 zwykłych.  Ażurowy wzorek był niezwykle trudny do przyklejenia i jakiś taki wiotki. Do tego w mojej opinii za słabo widoczny na kartce i to wzbudziło moje podejrzenie, że coś może być nie tak. Gdy świeca przyschnęła już całkiem do kartki (i nie umiałam jej oderwać żeby czegoś nie zniszczyć) zorientowałam się, że te „zwykłe” świeczki powinny być pod spodem tej ażurowej…tym bardziej zaskoczyłam siebie brakiem wyobraźni, bo całkiem niedawno kleiłam buciki na takiej zasadzie i zrobiłam wszystko dobrze 😉 Jak powinna wyglądać możecie zobaczyć TU a opis produktu: „Delikatne ażury należy nakleić na warstwę bazową”. Oczywiście przeczytałam po fakcie.  No to jestem jedną, „zwykłą” świeczkę do przodu 😀

Kopertka na podniesienie wartości kartki 😉

8 thoughts on “Elegancka kartka kaskadowa

  1. Dzięki temu, że nakleiłaś świeczkę „po swojemu” wygląda niezwykle delikatnie.:) I – chociaż piszesz, że było to działanie niezamierzone – wyszło naprawdę ślicznie.;)
    Cała kartka podoba mi się bardzo.:)
    Pozdrawiam!

Skomentuj

