„upiekłam” wesołe pierniczki

W ramach przygotowań do Świąt „upiekłam” pierniczki na kartki – nie z piernika, ale z breematy. A tak na prawdę to wzięłam je STĄD – 10 szt. za 3,49 więc nie opłaca się nawet wyciągać domowej blachy 😉 I tutaj jeszcze dodam, że użyłam nowego papieru „cynamon i imbir” z kolekcji Świąteczny Domek, który kosztuje 1,70 zł za arkusz, czyli najtaniej w całej Polsce na co polecam zwrócić uwagę jeśli nie chcecie zbankrutować przy świątecznym hurcie 😀

I teraz coś co pewnie wychodzi Wam bokiem, czyli moje kolorowanie markerami TomBow – nawet te breematowe pierniki po prostu MUSIAŁAM 😉 Rozumiecie mnie prawda? Mam fazę, której musiałam się poddać. Użyłam koloru o numerze 977 a następnie domalowałam buzie białym żelopisem.

A całości dopełniają infantylne (czyli cała ja) piernikowe guziki. Kartki są mini, bo 10×10 cm.

Smacznego 😉

P.S. Do zobaczenia w niedzielę na Jarmarku Aktywności Twórczej w Chorzowie -> dla ciekawskich kliknijcie w zdjęcie w pasku z prawej – będzie się działo!

6 thoughts on “„upiekłam” wesołe pierniczki

Skomentuj

