Po Jarmarku

Miałam okazję być wczoraj na niezwykłym wydarzeniu o nazwie Jarmark Aktywności Twórczej z Chorzowie (na Śląsku).  Tak różnorodnego rękodzieła w jednym miejscu nie widziałam już dawno a co najważniejsze wielu rzeczy można było spróbować samemu. No i  zaopatrzenie – w końcu udało mi się kupić m.in. pędzelek z numerem 1 (i to za 1,70) oraz mitenki (w samą porę, bo dzisiaj było na minusie rano)  Również ja „lewa rączka” służyłam pomocą dla początkujących. Pytań było na prawdę mnóstwo. Takiego twórczego szału nie przeżyłam nigdy na żadnym innym wydarzeniu na dowód zdjęcie stołu pod koniec imprezy. Szkoda, że siostra jeszcze nie zrobiła tego co znalazło się pod stołem 😉 Najbardziej cieszę się, że stawiły się prawie wszystkie dziewczyny z którymi spotykam się w Heliosie a gdzie nie mogłam ostatnio dotrzeć na dłużej.  Świetnie Was było zobaczyć. Dziękuję wszystkim za niezwykłą niedzielę!

2 thoughts on “Po Jarmarku

Skomentuj

