Kartki na Boże Narodzenie

Jak wiecie w tym roku oswoiłam się z tematem świątecznym dzięki kolekcjom papierów „świąteczny domek” (kartki z nich poniżej) oraz „zimowa bajka” (kartki opublikuję wkrótce). Do tego wiadomo – kolorowanie stempla (choinka), czyli mój największy konik i coś infantylnego na dokładkę, czyli piernikowe ludziki z breematy.

Choinka pokolorowana markerami TomBow oznaczonych numerami: 055, 098,243, 249, 856, 933.  Stempel choinka pochodzi ze scrap.com.pl

Natomiast pierniczki również koloruję markerem TomBow  (977) 😉 buzie domalowuję białym żelopisem.

Nie byłabym sobą bez wpadki. Najlepsze są te o których dowiaduję się z własnych zdjęć np. w czasie ich obróbki. Wtedy ręce opadają mi do samej ziemi. Tym razem zauważyłam, że nie pokolorowałam miejsc w których ludzik trzymał się oryginalnej breematy. Fajnie to wygląda prawda? 😉 Kilka ludzików dostało wykrzywione miny, ale wtedy na szczęście można je jeszcze odwrócić i pokolorować na nowo. Niestety część pierniczków skończyła karierę w koszu.

Chciałam serdecznie pozdrowić wszystkich mnie odwiedzających. Jest Was bardzo dużo co zawsze jest dla mnie miłą niespodziankę, bo nie publikuję zbyt poważnych rzeczy ;-). Mam w tym roku wiele okazji spotkać się osobiście z Wami i często słyszę, że odwiedzacie mnie regularnie. To bardzo miłe.  Ponieważ na moim blogu komentują głównie osoby, które znam chciałam dzisiaj serdecznie podziękować tym odwiedzającym mnie anonimowo 🙂

2 thoughts on “Kartki na Boże Narodzenie

  1. fajne kartki 🙂 a niedoróbki to każdemu się zdarzają 😛 nawet przy 3 latach „stażu” scrapowego 🙂
    teraz będę już mniej anonimowym podglądaczem 😉

Skomentuj

