kartka dla modelki

Dzisiaj kartka dla dziewczyny, która stawia pierwsze kroki jako modelka. Ciężkie to było zadanie dla mnie i długo nie miałąm pomysłu. Głównym elementem kartki są breematowe kształty z zestawu glamour ze sklepu Scapiniec. Breematę koloruję markerami wodnymi TomBow (jak wszystko w ostatnim czasie). A z modelkami to kojarzą mi się designerskie stroje, torebki Chanel (a przy niej obowiązkowo zawieszka) i buty Prady, czyli prawie tak jak na mojej kartce 😀

Nie jestem fachową krawcową, więc trochę krzywą miarę wzięłam na sukienkę 😉

Inne użyte materiały to literki Tiny Types Cosmo Cricket, karton fakturowany, samoprzylepne perełki, papier Pink Paisle Amber Road – Postcards i Little Yellow Bicykle Pack Your Bags.

Następny „zawód”, który biorę na tapetę to siostra zakonna 😀 Już mam pomysł 🙂

Skomentuj

