Kartka świąteczna z kolorowanką

Mam totalnego bzika na punkcie kolorowania markerami TomBow. Jedną z rzeczy, która mnie w nich zachwyca to szybkość w kolorowaniu. Następnym razem będę kolorować ze stoperem. Druga to niewielka ilość kolorów, która jest potrzebna 🙂

Zachwycam się również pięknie wiązanymi kokardami, których mistrzynią jest według mnie Ania Brises. Spróbowałam zawiązać swoją, a z pomocą przyszedł mi filmik Perfect Bows 😉

Tło kartki to papier z kolekcji Mały Lord – Spacer po wydmach. Nikt nie powiedział, że świąteczne kartki trzeba robić ze świątecznych papierów 😀

Coraz więcej osób pyta mnie o markery Tombow. Nie jestem ekspertem, bo dopiero się uczę, ale pomyślałam, że będę w poniższy sposób prezentować użyte kolory co na pewno będzie odpowiedzią na kilka pytań 🙂

Inne użyte materiały to: stempel choinka, stempel Wesołych Świąt, tusze Latarnia Morska ochra czerowna i czarny oraz papier Sweterak od Babci z kolekcji Zimowa Bajka. Wszystko ze sklepu scrap.com.pl

3 thoughts on “Kartka świąteczna z kolorowanką

Skomentuj

