Uwaga BEBOK!

Próbowałam znaleźć w sieci, czy „bebok” to śląskie słowo, bo nie miałam pewności, czy wszyscy je znają (jestem z Katowic). Jedyne czego się dowiedziałam to, że bebokiem straszy się dzieci na Górnym Śląsku 🙂 Znaliście to słowo?

Odjęcie dwóch liter z nazwiska koleżanki spowoduje, że powstanie nam słowo bebok i tak właśnie ją nazywam, ale z niej jest bardzo miły bebok akurat, który miał urodziny 🙂

Zawieszka szczęki dopełnia klimatu grozy na kartce 🙂

Nie chwalę się nigdy zakupami, ale te ostatnie zaskoczyły swoim wyglądem i pomyślałam, że je opublikuję, bo pewnie niejedna osoba też nie widziała jak takie wykrojniki wyglądają :). Mam na myśli cały alfabet wykrojników (cyfr oraz znaków).  Jestem niesamowicie szczęśliwa, bo teraz mogę sobie bez problemu wycinać potrzebne literki – co widać na powyższej kartce 🙂

To akurat alfabet Mango Tango, który pięknie wpasowuje się w moją infantylną naturę 🙂 Od kilku dni do kupienia w sklepie scrap.com.pl w rewelacyjnej cenie. Są też inne wzory.

BUUUUAAAA bójcie się beboka!

6 thoughts on “Uwaga BEBOK!

  1. Ja z Pomorza – o bebokach nie słyszałam :)) Ale w pewnej piosence pewnego polskiego zespołu było o babokach ( a właściwie o ich braku – o ile mnie pamięć nie myli )…
    Karteczka super – oczywiście od razu pognałam do sklepu – pewnego sklepu … Wprawdzie dopiero co zakupowałam ale niedługo mam imieniny i może coś ….

  2. Hahaha – czaderska jest ta kartka! 🙂
    Tez pierwszy raz słyszę o Bebokach – ale całkiem fajna nazwa dla potworów 🙂

    I Ty się pytasz, czy radość sprawia wykorzystanie papierów – normalnie skaczę za każdym razem z radości, że komuś się te papiery podobają i potrafi z nich wyczarować cuda! 🙂 Tu dosłownie się uśmiałam – aż mój duży Janek przyczłapał z pokoju obok, patrząc dziwnie, czemu się rechoczę do monitora 😉

    Uściski ogromne ślę! 🙂

Skomentuj

