fusy i Andrzejki

Dzisiaj mój Brat ma imieniny i z tej okazji wykonałam dla Niego wróżbę z fusów kawy – mój kubek „prawowniczy” pozuje w tle 🙂 No i wyszły tanie dolary, nie chciało wyjść inaczej. Kto go zna będzie wiedział, że to bardzo dobra wróżba 🙂

Kawa zaparzona z mikrokulek Marthy Stwewart, UTEE i mgiełki Glimmer Mist.

Użyłam jeszcze dwóch rzeczy na punkcie, których dostałam bzika. Mianowicie zawieszek firmy Jesse James tutaj akurat kawowych i literek wyciętych alfabetem z wykrojników Mango Tango 🙂  Zapraszam również do składania życzeń mojemu bratu TU (na blogu) bądź TU (na FB) 🙂 a wszystkim tu zaglądającym samych pięknych wróżb!

One thought on “fusy i Andrzejki

Skomentuj

