Moja odleciana w kosmos rodzinka

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić mój 3 osobowy domowy skład, czyli ja, Radzio i mini Jańcio, którego już pewnie poznaliście na moim blogu – kto nie – zapraszam do zakładki Janeczek. Jesteśmy bardzo wesołą rodzinką 😀

Mikołaj przyniósł mi wymarzony dziurkacz, który dziurkuje trawę i to kartka dla Niego w podziękowaniu. Wreszcie będę mogła sobie robić scenki w szybszy sposób 😀

Na kartce znajdują się dwa produkty idealnie pasujące do mojego „niestylu”, czyli zestaw To The Moon firmy Fancy Pants w skład, którego wchodzi m.in rub-ons UFO 😀 i wesołe naklejki ludzików My Family

Tak mi się chce śmiać z tej kartki – ten Jańcio to normalnie kwintesencja Jańcia 😀

3 thoughts on “Moja odleciana w kosmos rodzinka

  1. Ha – ja tam od dawna wiedziałam, że Wy z innej planety jesteście 🙂 To ufo to po Was 🙂
    Psychologiczne podejście podpowiada jeszcze, że celowo umieściłaś się wyżej…potrzeba dominacji…i że Jancia w środek nie dałaś….e to Ci na osobności wytłumaczę 😉
    Odjazdowa kartka…Mikołaj świetny prezent Ci sprawił

    • hhahaha, dobre 🙂 a wiesz ja dobierałam te postacie tak żeby się trzymały za rączki i dziewczynka jest trochę niższa i dlatego stoi wyżej a Jancio z kolei trzyma balonik w prawej dlatego musiał być z boku 😛

Skomentuj

