Kartki na Boże narodzenie ze Stajenką

Zdarza się, że zachwyca mnie również coś poważnego. Tak było ze stemplem użytym na poniższych kartkach jak i granatowym odcieniem tuszu. Pewna miła osoba zapamiętała te fakty i podesłała mi 3 odbitki :).  Bardzo trudno było dobrać papier do tego stempla.

W miniony weekend miałam okazję być z moim rodzeństwem na Międzynarodowych Targach Poznańskich – Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych. Pomagałam im ogarnąć stoisko sklepu scrap.com.pl 🙂 Mini fotorelacja na stronie sklepu na Facebooku TU a zdjęcie to zajawka co tam możecie znaleźć.

A na koniec mini część moich targowych zakupów. Lada moment w sklepie scrap.com.pl pojawią się papierowe, dekoracyjne taśmy. Ja zwariowałam na ich punkcie i kupiłam sobie 5 🙂 Najbardziej przypadło mi do gustu stoisko z królikami szytymi z dziecięcych skarpet. Układały się dla mnie w przeróżne postacie, niektóre długie, niektóre grubiutkie, inne zamyślone a jeszcze inne miały dużo pieniędzy w kieszeni…:) Są elastyczne a równocześnie trzymają pozycję, jak widać poniżej.

Chwila relaksu – Joga w wykonaniu królika 😀

Joga cd.

zasłużony odpoczynek

Na targach miałam okazję na żywo oglądać obrazy malarza Roberta Romanowicza. Serdecznie zapraszam Was na jego blog http://pantonedesign.blogspot.com/ Lekko abstrakcyjne postacie i niesamowite historyjki do nich, miniaturowe szczegóły widoczne po przyglądnięciu się na żywo i świetne poczucie humoru. Ja zakochałam się w TYM obrazie i poważnie zaczynam kombinować gotówkę zanim ktoś sprzątnie mi go sprzed nosa.  Jakby ktoś chciał wspomóc ten szczytny cel… 🙂 Pan Robert Romanowicz był lekko zdziwiony ponieważ dałam mu w prezencie (TĄ) kartkę, potraktowaną z przymrużeniem oka. W ramach rewanżu mogłyśmy sobie z siostrą wybrać po pocztówce z reprodukcją obrazu wraz z historyjką, piękną pieczęcią i autografem 🙂 To była świetna rękodzielnicza impreza, którą polecam wszystkim!

2 thoughts on “Kartki na Boże narodzenie ze Stajenką

Skomentuj

