ramka SPA

Myślę, że w ok. 50% przypadków do wykonania moich  infantylnych kartek i innych tworów  inspirują mnie infantylne produkty/gadżety, których jestem właścicielką i które kupuję z wielką pasją. Tak było z  guzikiem chłopca w wanience firmy Jasse James. Od razu skojarzyło mi się ze zdjęciem, które umieściłam w ramce. Zostało wykonane na wakacjach, w łazience cioci Agnieszki i uwiecznia najpiękniejszy moment w ówczesnym 4 miesięcznym życiu Janka.  Z braku wanienki kąpiel odbyła się w bardzo scrapowej misce wielkosści 30×30 cm 😉 Ramka to prezent od Janka dla Cioci na Święta a ja trochę pomogłam w wykonaniu.

Pokusiłam się o próbę wykonania czegoś co miało wyglądać jak bąbelki w kąpieli – eksperyment skończył się na tym, że musiałam wyrzucić jeansy i szorować kanapę – naprawdę nie wiem jak to się stało, bo pracowałam na stole 😉

Ramkę pomalowałam zieloną farbą pękającą Distress a białe akcenty wykonałam przy pomocy farby akrylowej z aplikatorem Dabber, przeźroczyste kolorowe kuleczki przyklejam na glossy accents – Jańcio testował i tak przyklejone trzyma się najlepiej 😉 koło napisu SPA białe perełki.

Zapraszam do odwiedzania podstron o Janeczku, które znajdują się w prawej części mojego bloga. Strona główna „Janeczek” zawiera zdjęcia wrzucane chronologicznie i w miarę na bieżąco, bez komentarzy, głównie z myślą o mojej rodzinie. Natomiast podstrony jak „zebranie z Panem Prezezem” i pozostałe to zabawne historie, które układa moja siostra do swoich zdjęć a które tak mnie rozbawiają, że lubię je mieć pod ręką, aby często oglądać 🙂 Może i również w Was wywołają uśmiech. Właśnie dorzuciłam nową relację o spotkaniu Emi z Jankiem i wrzuciłam już kiedyś publikowaną w zwykłym poście historię więźnia Janka.

7 thoughts on “ramka SPA

  1. Absolutnie cudowna rameczka!! 😀
    Piana i bąbelki wyglądają tak naturalnie, że warto było ponieść pewne straty przy ich tworzeniu 🙂 Kolor ramki idealnie zgrałaś z kolorem miski – świetnie to wygląda, no i oczywiście guzik cudownie dopełnia całość. Brawo! 🙂

  2. Ja tam nie wiem co przeżyły twoje spodnie i kanapa…ale ja przeżyłam szok oglądając tą wSPAniałą ramkę. Ta piana i bąbelki …niesamowite…Cudnie posłużyłaś się tyloma preparatami 🙂
    Jak mi się podoba:
    jak niespodziewany SPAdek…
    jak wySPA…gorąca…
    jak najlepsze SPAghetti…
    jak mistrz KaSPArow…przy szachownicy
    jak SPAniel rozbiegany na SPAcerze…
    ech długo tak mogę

  3. Aniu, ramka jest boska! 🙂 Ideaaalnie pasuje do zdjęcia 🙂 Najbardziej zachwyciły mnie guzik z bobasem i te zielone spękania. Jancio, jak zawsze, pełen profesjonalizm w pozowaniu. Jest naprawdę rozbrajającym bobasem 🙂

Skomentuj

