Zaproszenia na ślub ręcznie wykonane

W zeszłym roku zrealizowałam  pomysł wykonania zaproszeń ślubnych dla znajomych i w tym roku również mnie coś podkusiło. Będzie trudniej, bo w między czasie zostałam mamą małego Janka, ale myślę, że zdążę na czas 🙂 Zeszłoroczne pomysły mi się nie podobają (jak to zwykle bywa), więc zaczęłam wymyślać nowe. Oto najnowsze dwa.

Drugie z jaśniejszym odcieniem brązu i interaktywne 🙂 By otworzyć należy zsunąć banderolę.

W użyciu m.in. perełki kremowe i kryształki czerwone dostępne w scrap.com.pl w każdej wymarzonej wielkości i kolorze 🙂

Ciekawe ile wymyślę w tym roku wzorów zanim przyszli Państwo Młodzi się n a coś zdecydują – w zeszłym roku było 13 😉

5 thoughts on “Zaproszenia na ślub ręcznie wykonane

  1. Niesamowicie gustowne zaproszenia. Bardzo mi się podobają. Z tych dwóch wybrałabym pierwsze, ale w drugim podoba mi się, że są dwa motylki. Skąd masz takie fajne tłoczone czarne papiery oraz motylkowe dziurkacze/wykrojniki? Pozdrawiam :-*

Skomentuj

