Wyjątkowe kartki dla Babci i Dziadka

Tylko w tym roku wyręczam mojego mini Janka i mini bratanicę Emilkę z wykonywania laurek dla Babci i Dziadów. Z każdej możliwej strony ta dwójka jest obstawiona i uczyniła wszystkich pełnoprawnymi do obchodów Dnia Babci i Dziadka – po raz pierwszy. Wykonam więc do soboty (mam nadzieję!) szereg różnych kartek licząc, że pomysły się nie skończą. W przyszłym roku robicie sami! 😉 No to wracam do mojej małej manufaktury…

Główną ozdobą są wstążeczki vintage dostępne TU i samoprzylepne perełki 5mm.

Obrazek wieży pomaziany preparatem crackle accents (efekt spękań)

I ostatnia jak się łatwo domyślić dla super-bohaterki BABY, która na co dzień opiekuje się wnuczką – wykonana w skali dlatego Emi jest taka mini 🙂 100% mój „niestyl” 🙂

Na wszystkich kartkach ujawniłam mojego tajnego bzika, który może nie rzucać się zwykle w oczy – mianowicie wyklejanie napisów alfabetami. Tutaj trzy różne komplety literek 🙂

3 thoughts on “Wyjątkowe kartki dla Babci i Dziadka

  1. Trzy razy TAK 🙂
    Dla łączenia wycinanek i pięknie dopasowanych wstążeczek, za paryski klimat i szykowną kokardę, za poczucie humoru i umiejętne skalowanie 🙂

Skomentuj

