Dzień Babci i Dziadka na wesoło

Kolejne dwie kartki z mojej mini manufaktury Babciowo-Dziadkowej. Wszystkiego dobrego Babcie i Prababcie, którymi się stałyście dzięki Jankowi.

Odlotową babcię robiłam już w zeszłym roku, ale w tym dodałam jej dużo więcej kolorów.

Babciny stempel pokolorowany markerami wodnymi Tombow.

Druga kartka wykonana z papierów Graphic45 kolekcji Curtain Call m.in papieru Applause i Leading Ladies, który został mi po wykonaniu ślubnego albumu – mam nadzieję, że uda mi się go kiedyś pożyczyć od MP, bo wierzcie mi czegoś takiego Wasze oczy nie widziały – można się domyślić, bo kolekcja Curtain Call nie jest śluba w swoim zamyśle a ja nie jestem mistrzynią albumów a już na pewno nie ślubnych 🙂

Obrazek ma 4 warstwy preparatu UTEE a następnie gdy się ostudził to go połamałam.

Wyżyłam się na tych małych bilecikach – bardzo chciałam by wyglądały jak bilety autobusowe z mojej kieszeni, ale to niemożliwe do osiągnięcia w jeden dzień 😉

A jutro Dzień Dziadka – coś mi jeszcze zostało do zrobienia, mam nadzieję, że zdążę 🙂

2 thoughts on “Dzień Babci i Dziadka na wesoło

Skomentuj

