Walentynka dla alkoholika i Walentynka Jańcia

Pierwsza Walentynka wykonana na konkurs sklepu wycinanka, którego tematem jest słoik z ogórkami. Pierwsze moje skojarzenie to zagrycha do wódeczki. Z sentymentu WYBOROWA…Inspirowane gazetką Selgrosa, która leżała na stole 😉

Podkleiłam obrazki małymi kawałeczkami breematy, bo były strasznie wiotkie, ale tylko na środku (bo nie chciałam by było ją widać) i jak później nałożyłam glossy accents to pofalowały brzegi a nawet w niektórych miejscach pękło. Nie tak to miało wyjść. Za to na żywo wygląda jak prawdziwy słoik 🙂

Druga Walentynka będzie dla Cioci Agnieszki od Jańcia z bardzo ważnym przesłaniem 🙂

Na oby dwóch kartkach wykorzystałam dwie super nowości, stempel serduszko w kropki i niebieski tusz marki Latarnia Morksa.

7 thoughts on “Walentynka dla alkoholika i Walentynka Jańcia

  1. Rany Boskie -kolorowAnka – ty do ciotki Malflu na dywanik za tą wyborową pójdziesz…się dzieciom tłucze do głowy, profilaktykę prowadzi 😉
    Natomiast drugą jestem zachwycona – oj od Jancia karteczki są zawsze boskie i z charakterkiem 🙂

Skomentuj

